7 Ağustos 2019 Çarşamba

Yves Rocher Sebo Vegetal Nemlendirici

Herkese uzun uzuuun aradan sonra merhaba:

Yaklaşık bir aydır kullandığım yves rocher sebo nemlendiriciden bahsetmeye geldim.O kadar uzun zamandır nemlendirici arıyordum ki çok araştırdım.Deneyimledim ve geldim BU-RA-DA-YIM.
Benim cildim karma ciltlerden T bölgem yağlı, yanak kısımlarım kuru (yüzümün tamamı yanak :D )
Bu nemlendirici krem tam olarak istediğimi karşıladı diyebilirim.Cildimi eşitledi sabah uyandığımda yağlı hissi oluşturmadı.En önemlisi gündüz kullandığımda kremi kusmadı.Kremin yapısı ne çok yoğun ne de çok cıvık.Ben çok beğendim.
Günde 2 kez kullandım bence yeterli de. Sabah uyanıp cildimi temizleyip ardından uyguluyorum. Akşam yatmadan, makyajımı temizledikten sonra da uyguluyorum ve uykuya gidiyorum.
Kullandığım nemlendiricilere göre şuan 1.sırada bir ürün.

Fiyatı: 48TL
Performans:10/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avşa Adası- Balıkesir

Herkese merhaba sizinle birazcık Avşa adası hakkında konuşmaya geldim.Gitmek isteyen olursa hem biraz fikir olur. Ufak bir yardımım olur.(çü...