9 Ağustos 2017 Çarşamba

Hindistan Cevizi Yağı Ve Saç


Hindistan Cevizi Yağı Saç Mucizesi 

Bu bloga geldiysen eğer saçından pek memnun sayılmazsın yada çok yıprandığını sende farkındasın.Biliyorum kestirmek istemiyosun😔 o zaman sende HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞININ gücünden faydalanabilirsin😀
Benim saçım da fazlasıyla ince telli ve seyrek bu bakım maskesini haftada 2 defa uygulayarak; hem çabuk uzadığını hem parlaklık hem yumuşaklık verdiğini fark ettim ve sizinde bu bilgilerden yararlanmanızı istedim.


PEKİ BU MASKEYİ NASIL YAPIYORUM?

Ben biraz üşengeç biri olduğum için duş öncesi uygulama yapıp duştan sonra tekrar uğraşmıyorum. (Ama en doğrusu temiz ve nemli saça uygulama yapmak)
İlk aldığınızda sıvı olarak alınan Hindistan Cevizi Yağı dolaba girince katı bir hal alıyor. Bende katı halde kullanıyorum.Maske yapmadan önce saçımı tarıyorum ve katı haldeki halinden bir tatlı kaşığı alıp bir kaba koyuyorum bunun erimesini bekliyorum ardından içine 1 tatlı kaşığı da zeytinyağı koyup uygulamaya geçiyorum.Her noktasına eşit uygulama yaptıktan sonra parmak uçlarımla 2 dk masaj yaparak kan dolaşımımı hızlandırıyorum (gerçekten çok dinlendirici) ve beklemeye bırakıyorum en az 1 saat beklettikten sonra şampuan ile yıkayıp duruluyorum.Bu maskeninde en sevdiğim yanı çabuk arınıyor olması


Yeni kestirdiğim saçlarımın uzadığını parlaklık kazandığını ve yumuşadığını hissedebiliyorum.Fiyatı indirimde 27tlydi.Uzun sürede kullanabiliyorsunuz zaten.Özel sorularınız için bana ulaşabilirsiniz.

İnstagram:melikeguntepe










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avşa Adası- Balıkesir

Herkese merhaba sizinle birazcık Avşa adası hakkında konuşmaya geldim.Gitmek isteyen olursa hem biraz fikir olur. Ufak bir yardımım olur.(çü...