22 Ağustos 2017 Salı

Uyumakta Zorlananlar

Uyumakta Zorlanıyorum / Uyuyamıyorum



Sağa döndün, sola döndün ve uyumadın...Azıcık internete bakayım derken bu yazıyı okumaya geldiysen, uyuyamama problemini çözmek Allah'ın emri olmuş...
Aslında uyku problemi olan biri değilim ama kafama takılan beni kurcalayan şeyler varsa uyku benim için zor oluyor :(
Peki uyumak için neler yapıyorum?
  1. Kitap okumaya başlıyorum kendimi kitaba kaptırınca muhtemelen 5.sayfadan sonra yokum. (Kitap okumayı sevmem)
  2. Evin içinde gezinip kulaklıkla müzik dinliyorum ve bir süre sonra esnemelerim başlıyor.
  3. İnternetten dua açıp dua okuyorum gerçekten içimi rahatlatıyor ve rahat beyin çabuk uykuya yöneliyor.
  4. Bileğime lavanta yağı sürüp onun mis kokusunu içime çekiyorum.Telefonla vakit geçirirken dinlendirici koku burnuma geliyor zaten, cidden işe yarıyor
  5. Televizyonu açıp izlemeye başlıyorum bir süre sonra televizyonun beyin uyuşturucu etkisi vücudumu sarıyor zaten uyumaya gidiyorum.
  6. Ama bence en geçerli yöntem SPOR gün içinde yaptığınız 45-60 dk spor ile yorulan bedeniniz sadece dinlenmeyi düşünerek uyumak isteyecek.
  7. Yeni keşfettiğim bir bitki çayı var Doğadan markasına ait relax pasifflora çayı gerçekten stres azaltan etkisi var daha rahat uyumaya yardımcı...
  8. Bebeklerde de çok kullanılan ılık duş yöntemi harika bir yöntem, güzel bir duş ardından vücudunuzu bebe yağı ile yumuşatıp güzel bir uyku alabilirsiniz.
Şimdiden hepinize iyi uykular iyi uyku sağlam vücut demektir.
İnstagram:melikeguntepe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avşa Adası- Balıkesir

Herkese merhaba sizinle birazcık Avşa adası hakkında konuşmaya geldim.Gitmek isteyen olursa hem biraz fikir olur. Ufak bir yardımım olur.(çü...